iPady drží nad vodou najmä biznis sektor

 
Ani taký ostrieľaný hráč na trhu, akým je spoločnosť Apple, nedokáže zabrániť klesajúcemu záujmu verejnosti o tablety. Predaj ich iPadov však stále drží nad vodou aj prekvapivý zdroj – biznis sektor.

Podľa najnovších správ amerických novín New York Times ide až polovica predaných iPadov do rôznych podnikov a vládnych subjektov. Najmä predaje najdrahších a najvýkonnejších iPadov sú v tejto oblasti pomerne dosť vysoké.
 
 
Ako príklad môžeme uviesť britskú leteckú spoločnosť British Airways, ktorej zamestnanci začali používať vyše 40 nových iPadov, a úplne tak eliminovali potrebu papierových záznamov, či papierových letových plánov. Jediná aplikácia v tablete dovoľuje zamestnancom rýchlo a jednoducho presunúť pasažierov do iného letu, ak bol pôvodný let zrušený.
 
Sústredenie sa na biznis sektor v prípade iPadov nie je v aktuálnej situácii príliš prekvapivé. V poslednom období sa totiž spoločnosť Apple snaží oveľa výraznejšie pretlačiť práve do oblasti podnikania. Tieto správy určite nepotešia konkurenčnú spoločnosť Microsoft, ktorá má práve v podnikateľskom sektore dlhodobo veľký úspech.  
 
 
Pridať nový komentár
TOPlist