Telekom ukončí predaj papierových dobíjacích kupónov

Operátor prestane predávať od januára 2019 klasické papierové dobíjacie kupóny k predplateným kartám. Ako prvý na Slovensku uprednostní digitálne formy dobíjania a prispeje takto aj k ochrane životného prostredia.

Telekom, ešte pod značkou EuroTel, uviedol na trh viaceré predplatené karty a spolu s nimi aj spôsob dobíjania kreditu a ich fungovania. Po viac ako 20 rokoch došlo k veľkým zmenám fungovania predplatených kariet. Značka Easy pretrvala dlhé obdobie, no zákazníci sa postupne odklonili od prvotného spôsobu dobíjania kariet cez stieracie kupóny so 14-miestnym kódom a jasne inklinujú k iným spôsobom obnove kreditu: z mesačného paušálu, cez internet, bankomat, platobný terminál v obľúbených obchodoch či Telekom aplikáciu. V roku 2018 využili dobíjacie kupóny už len 3% zákazníkov.

Operátor pristúpi ako prvý na Slovensku k ukončeniu predaja papierových predplatených kupónov a vykročí k väčšej miere digitalizácie pri transakciách. Týmto krokom odľahčí spolu so zákazníkmi aj dopad na životné prostredie – menej papierov, menej obalov a viac osohu pre environmentálne fungovanie v spoločnosti. Zákazníci si budú môcť kúpiť dobíjacie kupóny do konca roka 2018 resp. do vypredania zásob na predajných miestach. Kupóny budú platné aj v ďalšom období, takže zákazníci si nemusia dobíjať kredit zo zakúpených kupónov hneď, ale aj v budúcnosti. Po vypredaní zásob u partnerov však predplatené kupóny už nebudú v predaji.

Zákazníci budú mať naďalej množstvo spôsobov dobíjania kariet. Využívať môžu napríklad dobíjanie: cez Telekom aplikáciu, z mesačného programu, cez internet, Facebook, aplikáciu Viamo, POS terminály, bankomaty, v Telekom centrách, v zberniach Tiposu, na pošte a cez iné bankové kanály.

Zdroj: Telekom

Pridať nový komentár
TOPlist