Nemecké Metro otvorí čínsky internetový obchod pomocou Alibaba platformy

Nemecký predajca Metro AG bude používať Alibaba Tmall Global platformu na predaj Nemeckých produktov online Čínskym zákazníkom. Namiesto veľkoobchodných predajni pôjde formou internetového obchodu.

Metro, ktorá prevádzkuje viac ako 80 veľkoobchodných trhov v Číne v rámci Metro Cash & Carry značky, bude predávať výhradne Nemecké produkty od Nemeckých dodávateľov na platforme Tmall.

V prvej fáze Metro bude ponúkať viac ako 100 produktov vrátane mliečných, konzervovaných potravín, kávy, čokolády, kozmetika atď. Táto ponuka bude postupne rozširovaná o ďalšie produkty.

Metro v spolupráci s gigantom Alibaba na základe prvotných dát bude ďalej skúmať ako táto spolupráca bude úspešná a čo bude treba zlepšiť, aby bol zákazník spokojný.

Alibaba nebude prvým internetovým veľkoobchodným predajcom potravín v Číne. Trh je zatiaľ prerozdelený medzi týchto štyroch, ktorý predávajú väčšinou lokálne respektíve Čínske výrobky:

Meituan.com

Dianping.com

Nuomi.com

Lashou.com

Na základe štatistík, ktoré sú k dispozícii. V roku 2014 sa počet ľudí, ktorí si objednával potraviny online v Číne zvýšil na 107 miliónov a v tomto roku sa očakáva nárast o zhruba 50%. Zaujímavé je to, že Číňania začínajú najviac používať mobilné zariadenia na objednávky a PC ide do úzadia. Malo by sa to ešte zlepšiť zavedením platieb cez Samsung Pay alebo Apple Pay, čím by sa zrýchlil celý proces a bolo by to jednoduchšie pre zákazníkov.

Zdroj:

Reuters

Pridať nový komentár
TOPlist