Dopravný podnik Bratislava a Mastercard spúšťajú kampaň „Kartuj!“

Ako v najnovšej správe informuje dopravný podnik hlavného mesta Bratislavy spolu so spoločnosťou Mastercard, spúšťajú kampaň pod názvom „Kartuj“.

Cieľom kampane je zvýšiť informovanosť cestujúcich v bratislavskej MHD o možnosti využívať platobnú kartu na cestovný lístok. Ako uvádza spoločnosť, spolupráca začala už skôr – v máji minulého roka. Novinka zaviedla možnosť využiť platobnú kartu vo vozidlách bratislavskej MHD v zónach 100 a 101.

V praxi to znamená, že cestujúci si svoj týždenný, mesačný, polročný, či ročný predplatný lístok kúpi prostredníctvom svojej platobnej karty v e-shope DPB a potom už k cestovaniu v MHD nepotrebuje žiadny iný doklad, len svoju platobnú kartu. V správe spoločnosti uvádzajú, že väčšina cestujúcich využíva plastovú električenku alebo cestovné lístky.

Cieľom kampane „Kartuj“ je zvýšiť povedomie o možnosti nákupu lístka na platobnú kartu a zvýšiť počet cestujúcich, ktorí budú podobne cestovať. K  novej kampani funguje aj web kartuj.sk kde sa zákazníci môžu dozvedieť viac informácii o cestovaní a prepojení jednej karty na električenku.

Zdroj: Mastercard

Pridať nový komentár
TOPlist