Tesla najíma pracovníkov podpory - budú mať na starosti Twitter generálneho riaditeľa

Elon Musk plánuje najať pracovníkov vzdialenej podpory, ktorí by spolu s ďalšími povinnosťami vybavovali sťažnosti, ktoré na neho ľudia smerujú.

Podľa pracovnej ponuky na webe spoločnosti Tesla majú špecialisti „Energy Customer Support Specialist“ riešiť alebo podľa potreby presmerovať sťažnosti a reagovať na eskaláciu na sociálnych platformách zameranú na generálneho riaditeľa s kritickým myslením. Spoločnosť minulý rok rozpustila svoje PR oddelenie - špecialisti podpory sú tak teraz podľa pracovnej ponuky prvou líniou a tvárou značky Tesla.

Medzi požiadavky a kvalifikáciu patria aspoň ročné skúsenosti v call centre, schopnosť myslieť kreatívne a prístup tímového hráča. Prácu bude uchádzač vykonávať vzdialene.

Musk je nielen častým tweeterom, ale Tesla je tiež všeobecne známa tým, že nemá dostatočnú kontrolu kvality svojich vozidiel a zákazníckych služieb. To sa mnohokrát zosunie na generálneho riaditeľa Elona Muska.

Musk je známy tým, že na otázky a sťažnosti zákazníkov prostredníctvom platformy Twitter často reaguje. Aj keď je pre popredného generálneho riaditeľa obdivuhodné priamo sa zaoberať záujmami spotrebiteľov, niekoľkokrát už povedal veci, ktoré povedať nemal.

Musk má Twitteri 42.8 milióna sledovateľov a denne zavesí aspoň jeden tweet týkajúci sa nadchádzajúcich štartov spoločnosti SpaceX, novej technológie spoločnosti Tesla alebo občasnej záhadnej frázy, ktorá vždy získa pozornosť sveta.

AKTUALIZÁCIA: Tesla medzitým aktualizovala pracovnú ponuku a vyzerá to tak, že po novom už pracovníci podpory nebudú mať na starosti sťažnosti smerované na generálneho riaditeľa.

 

Zdroje: Tesla, Twitter

Pridať nový komentár
TOPlist