Sieť 4ky bola počas narodenín vyťažená 6-násobne viac ako obvykle

 
V utorok dostala sieť najmladšieho mobilného operátora na Slovensku poriadne zabrať. Bezplatné dátovanie využilo množstvo ľudí, a vyťaženosť siete bola šesťnásobne väčšia ako za bežných okolností.

Presne rok od uvedenia značky 4ka a spustenia predaja predplatnej služby Moja 4ka si najmladší operátor na našom území pripravil pre svojich zákazníkov zaujímavý darček. V utorok 4.10.2016 mohli všetci zákazníci 4ky surfovať na internete, a využívať modernú 4G sieť úplne zadarmo. A podľa zverejnených štatistík sa zdá, že viacero zákazníkov si túto akciu nenechalo ujsť.
 
Počas 24 hodín bezplatného surfovania zaťažili majitelia SIM kariet Moja 4ka sieť operátora až šesťnásobne viac ako počas iných dní. Výrazne sa zvýšil aj prenos dát v národnom roamingu, a to konkrétne 3,5-násobne. „Naši zákazníci v utorok dátovali omnoho intenzívnejšie ako napríklad v predchádzajúci deň. Podľa našich štatistík sa dá povedať, že ľudia naplno využívali internet 4ky od 4:00 hod. až do 23:00 hod., ale najväčší objem dátovej prevádzky sme zaznamenali o 19:00 hod. Celkovo za 24 hodín zákazníci preniesli takmer 20 TB objemu dát.“ uviedol technický riaditeľ pre mobilnú sieť SWAN Mobile, a. s., Patrik Kollaroci.
 
Najviac vyťaženým regiónom z pohľadu prenosu dát bol košický región. Východniari sa umiestnili aj na prvých dvoch miestach v rámci najvyťaženejších okresov. Najviac ľudia predátovali v okrese Košice – okolie, za nimi nasledovali Košice – mesto, Bratislava, Prešov, Žilina, Trnava, Banská Bystrica a Nitra. Maximum rýchlosti pripojenia na internet, ktoré zákazníci 4ky spoločne dosiahli bolo 5,1Gpbs. Najaktívnejší zákazník dokázal za 24 hodín preniesť vyše 165 GB dát.
 
„Sme veľmi radi, že si naši zákazníci užili do sýtosti narodeninový darček od 4ky. Celý deň prebiehal bez technických problémov a potvrdili sme stabilitu našej modernej siete aj v prípade výnimočnej záťaže. Zároveň to berieme ako spätnú väzbu, že naša 4G sieť je spoľahlivá a ľudia vďaka nej môžu bez problémov využívať naše výhodné dátové služby a produkty.“ povedal riaditeľ divízie obchodu a marketingu mobilných služieb SWAN Mobile, a. s., Peter Helexa.
 
Zdroj: 4ka
 
Komentáre (1)
SUBOSVK
Ale padalo mi to minimalne 3-4x za 8 hodin na cca 1- 3 minutovy vypadok v sieti 4ka,tí co si nechali roaming asi o tom nevedeli - iba ich kredit,takze asi dobry business :D
Pridať nový komentár
TOPlist