EN

Nissan dokázal predať v Európe auto cez Twitter

 
Predajcovi vozidiel značky Nissan v Španielsku sa podaril unikátny kúsok. Ako prvému v rámci Európy sa mu totiž podarilo predať automobil cez sociálnu sieť Twitter.

Používateľ sociálnej siete s menom Raul Escolano použil na Twitteri hashtag #compraruncocheportwitter, čo v preklade znamená „kúpiť auto na Twitteri“, čím vyzval predajcov osobných automobilov v španielsku aby mu predali vozidlo prostredníctvom sociálnej siete. Jeho požiadavku zachytil predajca automobilov značky Nissan z mesta La Coruňa, ktorý neváhal ani sekundu a ihneď začal streamovať video prezentáciu Nissanu X-Trail cez aplikáciu Periscope.
 
 
Raul Escolano tak dostal osobnú prehliadku vozidla z pohodlia vlastného domova a pri procese rozhodovania sa rozhodol vytvoriť na sociálnej sieti anketu, v ktorej žiadal pomoc od iných používateľov, aby mu poradili, ktoré z vybraných vozidiel by si mal zakúpiť. Nissan X-Trail obdržal v ankete celkovo 43% všetkých hlasov, čo podľa predajcu výrazne pomohlo k predaju tohto vozidla.
 
Proces predaja vozidla na predajni môže byť niekedy vyčerpávajúci a stresujúci, preto je veľmi pravdepodobné, že tento prípad predaja automobilu cez sociálnu sieť nebude ojedinelým.
 
Zdroj: theverge
 
Komentáre (1)
jk2
Nikdy by som si takto auto nekúpil. Nechápem :-). Žeby mu iný vedeli aj povedať ako sa mu bude v aute sedieť, ako mu bude vyhovovať jeho ergonómia,... ? Podľa mňa ďalší príklad toho, že ak človek má možnosť skĺzavať do pohodlnosti, tak to aj urobí a pritom krásne spohodlnieva a bojím sa aj osprostieva :-).
Pridať nový komentár
TOPlist