Netflix vstupuje na herný trh, nový obsah bude pre súčasných predplatiteľov zdarma

Spoločnosť Netflix nedávno oznámila, že vstupuje na herný trh. Chce tým podporiť interaktivitu ich obsahu a herný trh vnímajú ako ďalšiu kategóriu obsahu. Už v minulosti si vyskúšali pridanú interaktivitu, napr. prostredníctvom epizódy Black Mirror: Bandersnatch, kde si vývoj deja vyberá divák pomocou volieb.

Hovorí sa o orientácii najmä na hry pre mobilné zariadenia. Netflix zároveň plánuje tento nový obsah sprístupniť súčasným predplatiteľom zdarma, resp. v rámci predplatného, ktoré už aktuálne platia. 

Vývoj herných služieb od Netflixu je stále v počiatočnej fáze, nepoznáme teda podrobnosti, ani konkrétny dátum spustenia. Hry by však nemali obsahovať žiadne ďalšie reklamy ani platený obsah. 

Zdroj: NotebookcheckThe Verge

Pridať nový komentár
TOPlist