Kto na Slovensku využíva Facebook ako marketingový nástroj najefektívnejšie?

Začína sa registrácia do druhého ročníka národnej súťaže FbRulezz 2013.

Tlačová správa: Bratislava, 29. októbra 2013 – FbRulezz 2013 - súťaž marketingových riešení a využitia Facebooku v komunikácii značiek a firiem, dnes otvára registráciu do druhého ročníka. Cieľom je oceniť najlepšie marketingové a komunikačné riešenia slovenských značiek a firiem na Facebooku. Registrácia je bezplatná, uzávierka prihlásených prác končí 24. novembra.

Inovácie, exekúcia a prepojenie so značkou sú jednými zo základných kritérií tohtoročnej súťaže FbRulezz 2013, ktorá štartuje registráciu dnes. Do súťaže sa môžu prihlásiť firmy, značky a správcovia slovenských Facebook Stránok, ktoré boli založené alebo aktívne od 16. septembra 2011 až do uzávierky súťaže 24. novembra 2013. „Facebook vnímame ako plnohodnotnú komunikačnú platformu pre značky a firmy. Inovatívnosť a schopnosť osloviť zákazníka sa stávajú veľmi dôležitými atribútmi v marketingových riešeniach. Veľmi sa tešíme na prihlásené práce a ich rôznorodé kratívne využitie najrozšírenejšej sociálnej siete,“ hovorí Peter Šebo, organizátor súťaže a odbornej konferencie venovanej Facebooku InternetRulezz 2013 – All about Facebook.

Súťaž prebieha v troch hlavných kategóriách. Prvou sú Facebook stránky, kde bude odborná porota hodnotiť komunikáciu firmy či značky v prostredí Facebook stránky alebo skupiny. Druhou kategóriou sú Facebook aplikácie, teda marketingové riešenia, ktoré pre komunikáciu firmy, značky alebo produktu využívajú Facebook aplikáciu. Treťou kategóriou je Najlepšie využitie Facebooku. Ide o marketingové riešenie, ktoré je súčasťou širšieho mediamixu vrátane klasických či digitálnych nástrojov marketingu okrem Facebooku. Hodnotiť sa bude efektívna integrácia Facebooku do marketingovej kampane.

O tých najlepších rozhodne odborná porota zložená z popredných odborníkov z praxe.

Okrem troch hlavných kategórií bude mať FbRulezz 2013 aj jednu novinku. Ide o špeciálnu cenu – Najlepšia nebrandovaná Facebook stránka. „Rozhodli sme sa oceniť slovenské Facebook stránky alebo skupiny, ktoré nie sú brandované a neslúžia ako marketingová podpora konkrétnej firmy, značky či produktu. Majú však veľký vplyv na celkové prostredie na slovenskom Facebooku, a to ovplyvňuje aj fungovanie brandovanej komunikácie,“ hovorí Peter Šebo, organizátor súťaže zo spoločnosti Marketers, s.r.o. Hodnotenie v špeciálnej kategórii bude prebiehať prostredníctvom Facebook „like“ hlasov na webovej stránke http://fb.rulezz.sk/2013. Práce súťažiace v tejto kategórii budú ocenené podľa počtu „like“ hlasov, ktoré ich prihláška získa.

Vyhlásenie výsledkov bude na večernom podujatí po odbornej konferencii InternetRulezz 2013 s podtitulom All about Facebook, ktorá sa uskutoční 3. decembra 2013.

Registrácia do FbRulezz prebieha na webovej stránke: http://fb.rulezz.sk/2013.

O FbRulezz 2013
Facebook je fenoménom súčasnosti. Bezkonkurenčne najnavštevovanejší web Slovákmi, veľké množstvo reklamných a marketingových nástrojov a potenciál pre virálne šírenie posolstiev z neho robia dnes takmer ideálnu komunikačnú platformu pre široké spektrum značiek a zadávateľov reklamy. Súťaž FbRulezz 2013 chce predstaviť najlepšie slovenské marketingové a komunikačné riešenia na Facebooku a oceniť ich z pohľadu kreativity a zmysluplného využitia najmä pre značky a firmy. Prihláška do druhého ročníka súťaže je opäť bezplatná, práce môžu slovenskí tvorcovia a marketéri prihlasovať do troch hlavných kategórií: Facebook stránky, Facebook aplikácieNajlepšie využitie Facebooku. Súčasťou FbRulezz 2013 je aj špeciálna kategória Najlepšia nebrandovaná Facebook stránka.

O víťazoch bude rozhodovať odborná porota, kompletné pravidlá FbRulezz 2013 nájdete v Štatúte súťaže.

Zdroj : InternetRulezz

Pridať nový komentár
TOPlist