Crytek demonštroval Cryengine 3

Na konferencii SIGGRAPH 2009 demonštrovalo nemecké herné štúdio Crytek možnosti pripravovaného enginu Cryengine 3.
V malom náhľade na Cryengine 3 predviedol Crytek novú osvetľovaciu techniku zvanú Light Propagation Volumes, použitú pre Global Illumination (globálne osvetlenie) a Massive Lighting (osvetlenie uzavretého priestoru s niekoľkými svetelnými zdrojmi, najmä interiérov), čoho výsledkom je zvýšená kvalita osvetlenia. Veď posúďte sami:




Zdroj: guru3d.com
Komentáre (10)
Frosty
ja velmi pochybujem ze ked vam svieti do casti bytu slnko tak ze uz pri stene v druhom rohu bude tma xD
Dawid
ked stymto zacnu vyrabat hry,tak bude minimum graficka 8600GT :D
M1ch4l
wahaha, rofl :D:D to teda predviedli osvetlenie :D Frosty to vystihol
Juri1990
Fakt blbosť, keď sú biele steny tak stačí aby zasvietilo slnko(aj menej jasné) na jednu stenu a hned je celá miestnosť presvietená, no majú ešte čo robiť.
Frosty
itak najlepsie to bolo vo FEAR.. miestnost 1x1m a svieti lampa velka na stene hore a uz na podlahu nedosvietila :D
kubik5
Frosty ty si zobre lupu na to tovje 5palcove crt :D
thimy
este, keby im to pri tych 100+ FPS netrhalo, tak by to bolo v pohode
aprilBoy
podla mna je ta "tma" v rohoch miestnosti adekvatna nastaveniu citlivosti "kamery" podla osvetlenych ploch - lepsie ako keby bolo tocene kamerou s fixnou citlivostou, horsie ako volnym okom.. bloom okolo okien by sa zisiel a mozno nastavit minimalnu hodnotu jasu pre vsetky plochy ak do miestnosti svieti intenzivne svetlo?
Frosty
aspon ze nemam konsky 110 rocny povoz ze kubik :D
Chamrad
svetlo je super ,neviem co sa vam nezda ... uz sa tesim na EDITOR :)
Pridať nový komentár
TOPlist