EN

Adaptívna synchronizácia bude podporovaná takmer v každej hre

Microsoft pridáva do svojho operačného systému Windows vo verzii 1903 adaptívnu synchronizáciu aj pre hry, ktoré to štandardne nepodporujú.

Do grafických nastavení pribudol nový prepínač pre zapnutie VRR, teda variabilnej snímkovej frekvencie. Ide o podobnú technológiu akú má G-sync od NVIDIA či AMD FreeSync, prípadne nový VESA štandard cez Displayport.

Adaptívna synchronizácia a G-sync funguje naďalej a nové nastavenie len rozširuje po stránke softvéru aj tie aplikácie, ktoré túto možnosť nemajú. Nutnosť bude DX11. Aby ste hru spustili so zapnutým VRR, aj naďalej budete potrebovať G-Sync/Free-Sync monitor, novú verziu OS 1903 a posledný ovládač založený na WDDM 2.6.

Bez 120 či 144 Hz herného monitora túto funkciu teda nespustíte.

Zdroj: Microsoft

Pridať nový komentár
TOPlist