O2 bilancuje rok 2016, teší vyšší počet zákazníkov aj dátovej prevádzky

, Autor: Rastislav Kupčík
 
V uplynulom roku 2016 spoločnosť O2 Slovakia rástla vo všetkých finančných aj prevádzkových ukazovateľoch. Výnosy spoločnosti vzrástli za posledných 12 mesiacov o takmer 3% na 251,2 milióna eur.

Najväčšiu dynamiku zaznamenali v O2 v oblasti výnosov z dátovej prevádzky, ktoré sa zvýšili o vyše 31%. Pozitívnym bol aj nárast počtu zákazníkov na vyše 1,892 milióna, pričom čistý nárast v roku 2016 predstavoval 84 tisíc nových SIM kariet. Najvýraznejšie rástol počet zákazníkov platiacich na základe faktúry, ktorých podiel na celkovej zákazníckej báze vzrástol k 31. decembru na takmer 57%. Priemerný mesačný výnos na zákazníka dosiahol  v roku 2016 u zákazníkov platiacich na základe faktúry 12,5€, u zákazníkov s predplatenou kartou 5,7€.
 
V uplynulom roku pokračovalo O2 v rámci svojej dlhodobej stratégie aj v budovaní a posilňovaní siete. Počas roka 2016 signál 4G LTE O2 sprístupnilo vo vyše 200 nový lokalitách, pričom sa zameralo na všetky okresné mestá a ich okolie. V záujme zvýšenia komfortu zákazníkov neboli opomenuté ani diaľnice a rýchlostné cesty.
 
Ku koncu roka 2016 tak O2 dosiahlo pokrytie 70% populácie SR vlastnou 4G LTE sieťou, čím o pár percent prekročilo svoje plány (66%). Cieľom pre aktuálny rok 2017 je dosiahnutie minimálne 80% pokrytia. Sieťové investície sa týkali aj segmentu fixných sietí, kde O2 ohlásilo plán budovania najmodernejšej chrbticovej optickej siete u nás. K jeho naplneniu priblížilo spoločnosť aj nadobudnutie medzimestskej optickej siete od viacerých domácich poskytovateľov internetu. Po získaní licencie na vysielanie v pásme 3,5 GHz bola v máji spustená pilotná komerčná prevádzka vysokorýchlostného bezdrôtového pripojenia technológiou LTE na tejto frekvencii v troch obciach na západnom Slovensku.
 
Zdroj: O2
 
Kľúčové slová
4G, mobilní operátori, O2
Po kliknutí na vybrané kľúčové slovo sa vám automaticky zobrazia všetky súvisiace články na pc.sk

Mal som O2 mobilný internet, technicky mizerne zabezpečené, kto je zvyknutý na kvalitu príde o nervy....O2 ponúka kvantitu nie kvalitu, na predajni robí personál bez základných znalostí, prišiel som o kopu času kým so vybavil čo som chcel... , služby si predstavujem ináč ako len podojiť eurá a to je všetko....:-)

O2 nás dojí najmenej z troch gigantov... A to značne. A nevirm kedy si naposled bol pripojeny , alebo kde byvaš, ale ja v DS nemam absolutrn žiafrn problrm s pripojením ani na crlom zapade SR a to mám mesačnu spotrebu 50GB dát, podľa mňa máloktorý uživateľ dosahuje tieto čislo na SK... Ano, orange má lepšie pokrytie, ale tú šikanu zo strany Orangr a Tcomu (eurotel) z pár rokov s5 im nikdy nezabudnem, lietali za pärminutové volanie dessattisíce v korunách. Čo sa týka personálu - všade pracujú debili, ktorý naskillovaný pojde pracovať za 500€ do predajne??

Poslať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
TOPlist