Facebook bude sledovať používateľov, či navštívili obchod

 
Sociálna sieť Facebook prichádza s ďalším "Orwellovským" nápadom. Chce totiž sledovať používateľov, či po zobrazení reklamy navštívili kamenný obchod a zakúpili si tovar.

Najväčšia sociálna sieť chce reklamným spoločnostiam ukázať, že ich reklamy na Facebooku majú význam a že sa oplatia. Pre tento účel im chce poskytnúť novú štatistiku. Tá ma zobrazovať, či používateľ po zahliadnutí reklamy skutočne príde do kamenného obchodu a produkt si kúpi. Aby bolo možné takúto štatistiku vykonať, chce Facebook pomocou mobilov sledovať polohu používateľov.
 
 
Následne sa Offline Conversions API postará o nájdenie zhody s produktom v obchode s reklamou na sociálnej sieti. Inak povedané, toto API bude prepájať platbu používateľa s konkrétnou reklamou na sociálnej sieti. Obchody by tak boli schopné vidieť počet návštev obchodu spolu s počtom ľudí, ktorí videli reklamu na Facebooku a produkt si skutočne zakúpili.
 
Funkcia už je v testovacej fáze a prvé výsledky sú údajne uspokojivé. Ostré nasadenie nastane v priebehu najbližších mesiacov. Facebook takto chce prilákať nové reklamné spoločnosti a uistiť tie súčasné, že reklama na Facebooku sa oplatí.
 
Zdroj: gizmodo
 
 
Pridať nový komentár
TOPlist