Unity dostane podporu NVIDIA DLSS

Herný engine Unity dostal podporu ray tracingu v reálnom čase v roku 2019, s vydaním verzie 2019LTS. Teraz prichádza natívna podpora NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling), ktorá by sa mala objaviť do konca roku 2021, s verziou Unity 2021.2.  

Natívnou podporou sa výrazne zlepšia a uľahčia možnosti vývojárov implementovať NVIDIA DLSS technológiu. Ide o renderovanie scény vo vyššom rozlíšení prostredníctvom AI a strojového učenia, pričom výkon je vyšší ako pri renderovaní v natívnom rozlíšení. DLSS funguje či už s využitím ray tracingu, tak aj bez neho. Najviac sa DLSS uplatní však práve pri využití ray tracingu v reálnom čase, pretože ten je mimoriadne náročný na výpočtový výkon a to aj so sučasnými grafickými kartami.

Technológiu podporuje aj Unreal Engine prostredníctvom pluginu, ktorý Epic Games uvoľnil tento rok. 

Zdroj: Guru3D

Pridať nový komentár
TOPlist