Crytek ukázal dychberúci CryEngine 3

, Autor: Peter Vavro

Grafické demo naznačuje, čo dokáže hardvér v najbližších rokoch.

Crytek, tvorca hry Crysis, predstavil na konferencii GDC v San Franciscu tretiu verziu herného engine CryEngine. Ten okrem iných grafických efektov vo veľkom využíva aj teseláciu, nevyhnutnú funkciu DirectX 11 technológie. Vidieť ju môžeme napríklad pri tvorení prostredia, postáv či vodných plôch, vo vyše trojminútovom videu sú ale aj efekty ako Particle Shading, pokročilé osvetlenie či odrazy svetla.

Demo ukazuje, čo môžeme očakávať nielen od budúcich grafických kariet, ale aj od najbližšieho projektu firmy, ktorý sa objaví v apríli.

Kľúčové slová
CryEngine 3, Crytek, hry
Po kliknutí na vybrané kľúčové slovo sa vám automaticky zobrazia všetky súvisiace články na pc.sk

Re: Crytek ukázal dychberúci CryEngine 3

nadherna hudba

Dychberúci Engine je podľa mňa prehané slovo pre bežnych smrtelnikov može byť dychberúcy akurát vyzuál a level dizajn. V skutočnosti sa nejadná o žiadnu revolúciu. (počitať rel time gobal lighting s nezvladne, nový particle system je už tažko postrehnutelný volumetricke osvetlenie tiež akurát Tesselacia (technika stara 10 rokov) čo je hlavne marktetingovy´ťahak a lobby. Kvalitu a zabavnosť hier to samo o sebe nezlepší len naláka "výkendových" hráčov

Herný engine NEMOŽE suplovať kvalitu obsahu hry, neviem či autor hral Crysis a Crysis2, tie FPS su po stranke obsahu priemer a Crysis 2 obyčajná linerana strieľačka na jedno prejdenie.

Hrači nech sa pohrnú za nálepkou CryEngine3 a pritom ešte nevideli CryEngine 2 v jeho plnej sile. :-( a peniažky sa kotuľajú do vrecák vydavatelstiev aj za herné braky)
Posledný počin Cryteku predviedol Dychberúcu reklamnú kampaň ale samotnou hrou miestami dychberúce sklamnie pre A čkový tytul.

Re: Crytek ukázal dychberúci CryEngine 3

je zaujimave sledovat ako sa nazory hracov na Crysis2 lisia od hraca ku hracovi :P

no suhlasim, ked som pozrel toto video, ze az taka velka zmena sa pri CryEngine3 od 2jky nekona...

Ja som už asi príliš starý vyrastal som na old school od 8. bit po PC začiatkom 90. tych rokov. a kedysi stačilo pre nekonečnú zábavu obyčajná izometrická grafika a výrazne sa to zmenilo až príchodom prvých herných titulov pre grafické API hlavne 3Dfx Glide.
Teraz mi pripadá že sme až príliš zhýčkaný prezentáciou.

No ja mám originál pôvodný Crysis / Crysis Warhead a z enginu tažím takmer "maximum" (custom.*.cfg HiRes texuture pack+Parallax Mapping, enhanced Particle effects... kúpiť som si chcel aj Crysis 2, ale po odohraní u kamoša ma prešla chuť, množstvo bugov aj v A.I. výrazná priamočiarosť, nie je to zlá hra ale na prvú ligu vrámci žánru to nestačí a Crysis 2 predsa nie lacná budgetovka za 4-5 € a inak by som si Crysis 2 bez váhania kúpil do zbierky. Toľko moje subjektívne hodnotenie. Ale ešte nie je nič stratené koniec Crysis 2 ostal otvorený.

pekné xD

Re: Crytek ukázal dychberúci CryEngine 3

Prvá,druhá pekné......tretia scéna si mi zdá nejaká slabá,,,,,štvrtá wau.

Poslať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
TOPlist