Zákazníci 4ky môžu od včera platiť za parkovanie a cestovné lístky mobilom

 
Kupovanie SMS cestovných lístkov a platenie za parkovanie vozidiel prišlo už aj do mobilov zákazníkov najmladšieho operátora na Slovensku.

Zákazníci najmladšieho mobilného operátora, 4ky, sa môžu tešiť na nový spôsob platenia za služby. Počnúc včerajším dňom si môže každý zákazník 4ky zakúpiť cestovný lístok na vlak alebo autobus, prípadne zaplatiť za parkovanie v Bratislave, Košiciach, Banskej Bystrici, Nitre, Prešove ale aj v ďalších asi dvadsiatich mestách pomocou mobilného telefónu. 
 
Služba funguje rovnako ako u konkurenčných operátorov, a zákazník môže zasielať SMS správy v presne stanovenom texte na krátke čísla. Detailné informácie o spôsobe zasielania, textoch SMS správ a krátkych číslach sa zákazníci dozvedia na webových stránkach operátora.
 
„Spoločnosť SWAN Mobile prešla náročným procesom posudzovania Národnou bankou Slovenska, ktorá nám udelila povolenie na vykonávanie platobných operácií, pri ktorých môže platiteľ úhradu vykonať telekomunikačným alebo digitálnym zariadením.“ hovorí výkonný riaditeľ SWAN Mobile, a. s., Martin Mosný. 
 
Dopĺňa ho aj obchodný a marketingový riaditeľ SWAN Mobile, a.s., Peter Helexa: „V prvej fáze spúšťame možnosť zakúpenia si cestovného lístka v mestskej hromadnej doprave v Bratislave, Banskej Bystrici, Košiciach, Prešove, Trnave, Žiline a Nitre. Štvorkári si môžu zaplatiť SMS správou aj parkovanie a lístok na vlak v sieti Železničnej spoločnosti Slovensko, vrátane Tatranských elektrických železníc.“
 
Pridať nový komentár
TOPlist