Samsung stratil experta, ktorý stál za úspechom značky Galaxy

Za záruku úspechu značky „Galaxy“ na trhu so smartfónmi, vďačí Samsung marketingovému expertovi Paulovi Goldenovi. HTC má však teraz v pláne, získať ho na svoju stranu a zabezpečiť si rast predaja.

Golden mal počas svojej práce v Samsungu, ako vedúci marketingu, významný vplyv na úspech značky Samsung. Aj nápadný reklamný odkaz „The Next Big Thing“ je práve jeho dielom. V krátkosti to znamená, že Golden zohral v Samsungu veľmi dôležitú úlohu v rokoch 2008 až 2012 a je zodpovedný aj za dnešný úspech koncernu.

HTC potvrdil spoluprácu v správe pre hospodársky časopis Bloomberg, hneď potom čo bývalý manažér Samsungu súhlasil s prácou pre HTC. Golden však u HTC nebude pracovať ako nový vedúci marketingu. Skúsený reklamný manažér by mal údajne zastávať pozíciu poradcu šéfky dozornej rady, Cher Wang.

Naozaj zaujímavá je teraz otázka, aký veľký vplyv bude mať Golden v úlohe poradcu. V Samsungu sa podieľal na vývoji a zavádzaní značky „Galaxy“ ako aj na miliardovej reklamnej kampani. U HTC sa však hospodári s menším rozpočtom.

Aktuálne čísla celkom jasne poukazujú na to, že taiwanský koncern nevyhnutne potrebuje každú pomoc v oblasti umiestnenia na trhu. Pri pohľade na údaje o trhovom podiele a predajoch za posledný tretí štvrťrok vidieť, že ich trend ide len jedným smerom, a to nadol. Odštartovanie predaja novej vlajkovej lode HTC One (M8) bolo spojené s veľkými nádejami na vzostup.

HTC teda dúfa, že príchod Paula Goldena bude mať pozitívny vplyv na predajné čísla. Zatiaľ však nie je známe, ako dlho bude bývalý manažér Samsungu nápomocný. Predbežne má podpísanú zmluvu na tri mesiace.

Zdroj: Winfuture.de

Pridať nový komentár
TOPlist