Výrobca počítačového príslušenstva Razer akceptoval tisícky objednávok na svoj tovar za 10% cenu napriek tomu, že zľavový kupón bol neplatný.
Celkom zaujímavý spôsob ako potešiť svojich fanúšikov a v neposlednom rade spraviť šikovný marketingový ťah sa rozhodol populárny výrobca myší a iného príslušenstva – Razer. Keď sa jeden britský predajca rozhodol testovať svoj nový nákupný košík na internetovom portáli, dostal sa do obehu na internet 90% zľavový kupón na produkty značky Razer. Tento ale bol takpovediac „vymyslený“ a bez autorizácie od výrobcu.
S čím však zrejme nik nerátal, tento neplatný kupón použilo pri nákupe niekoľko tisíc zákazníkov. Razer s plným právom na zrušenie všetkých objednávok ale zvolil inú stratégiu – zľavu napriek veľkým predajným stratám akceptoval. Každý zákazník dostal tak jeden produkt iba za desatinu plnej ceny, pričom v prípade objednávky viacerých dostal možnosť si vybrať ktorý bude ten s 90% zľavou.
Pre malú spoločnosť akou je Razer je takýto „kiks“ celkom silným finančným úderom pod pás, na druhej strane ale aj skvelým nástrojom ako sa u komunity počítačových nadšencov zviditeľniť ako výrobca mysliaci na spokojnosť zákazníka.
Marketingovým manažérom Razeru patrí veľká poklona za to, že dokázali firemných účtovníkov presvedčiť a nakloniť na svoju stranu :-)
Razer Naga Epic
Zdroj: Tlačová správa
passco
dzajroo
jackhammer