Facebook začne čoskoro obchádzať blokovače reklám

 
Sociálna sieť Facebook v poslednom čase dramaticky rozbehla svoje kampane na reklamu a zber dát, čo tvorí jadro príjmového modelu spoločnosti. Po posledných vyjadreniach je jasné, že sa používatelia musia pripraviť na vyšší počet reklám na sociálnej sieti.

Najnovšia aktivita Facebooku v oblasti marketingu naberá na obrátkach. V snahe vynútiť si šírenie marketingu a reklamy medzi všetkých svojich používateľov, Facebook oznámil, že pristupuje k zmene digitálneho podpisu reklám na svojej stránke. Výsledkom tohto kroku bude distribuovanie reklám medzi všetkých aktívnych používateľov sociálnej siete, a to bez ohľadu na to, či majú vo svojom prehliadači nainštalovaný blokovač reklám, alebo nie.
 
 
Facebook odôvodnil tento krok tým, že začal ponúkať viac výkonných nástrojov, ktoré umožňujú používateľom kontrolovať obsah reklám, ktoré sa im zobrazujú. Predstavitelia sociálnej siete taktiež dúfajú, že táto zmena výrazne sťaží prácu vývojárom ad-blockerov, pre ktorých by malo byť vytvorenie nástrojov na obídenie nových mechanizmov finančne aj časovo veľmi náročné. 
 
Zdroj: neowin
 
Komentáre (5)
Ján Kisty
ja prestanem pouzivat Facebook
Adblocker
Ľudia nechápu že veľa stránok/služieb ktoré denne využíva tisíce alebo milióny užívateľov nevedia bez reklám existovať, magazíny ktoré majú neplatený obsah z čoho iného ako z reklamy môžu zaplatiť redaktorov, developerov, grafikov, produkťákov atď? Veď keď nebudú reklamy nebudú služby... Človek sa nato pozerá z pohľadu áno zasa je tam reklama ale nevidí to že za stránkou/službou sú ľudia čo na tom makajú a reklama je jeden zo spôsobov ako ich zaplatiť.
Anti R
Pane, bez reklamy dokážem ako spotrebitel žiť. Aj si za zaplatím za obsah, ktorý stojí za to, problém je ten, že peniaze chcú hrabať hlavne takí, čo svojim obsahom neponúkaju zhola nič. A ešte ludí oberajú o čas a nervy uverejňovaním stupídnych a otravných reklám. Tak sa ludia bránia adblockermi.
passco
Ja uz som práve začal vítať možnosť zaplatiť si stránku a bez reklám.. Ale nie každý takú možnosť má a nie každý si ju zaslúži :)
Robo7
Mark to konečne pochopil, akcionárov zaujíma zisk na akciu nie jeho FB a tomu je nutné podriadiť chod firmy. Ochotne posluhuje komukoľvek kto platí, obsah nie je dôležitý , ale na účte musí byť dosť pre svoje pochabé sny a túžby.....:-)
Pridať nový komentár
TOPlist