Neoplatí sa vždy kritizovať. Zistil jeden zo zákazníkov Tesla Motors.
Že si nenechá Elon Musk skákať po hlave bolo jasné už skôr. Ale to, že niekomu zruší objednávku len preto, že zákazník vyjadril svoj názor je veľkým prekvapením. Stewart Alsop je momentálne mediálne známy, pretože skritizoval štart predstavenia Tesla Model X. Akcia začala neskoro (takmer 2h neskôr) a zákazníci si auto ani nemohli vyskúšať (on sám mal poradové číslo na vozidlo až 1344), pritom ešte stihol aj vyhladnúť, lebo poskytnutá večera bola "biedna". Stewart napísal CEO Tesla Motors: „Mal by si sa hanbiť. Bolo by pekné, ak by si ukázal trochu úcty (úrovne) a ospravedlnil sa ľudom, ktorí veria v tento produkt“. Blog je dostupný na tejto stránke.
Zákazníci mali dostať prvé autá už v roku 2013, Tesla nakoniec vyexpedovala iba 208 kusov modelu X na sklonku minulého roka a preto je pochopiteľné, že zákazníci môžu byť rozčúlení. Netreba zabúdať, že Tesla si vyžaduje depozit vo výške $5000 a na vozidlo sa čaká od 3 do 6 mesiacov, aj to v prípade Modelu S. Zákazníci v súčasnosti nemajú možnosť si auto ani vyskúšať.
Must be a slow news day if denying service to a super rude customer gets this much attention
— Elon Musk (@elonmusk) február 3, 2016
Elon Musk odpovedal. Zrušil predobjednávku vozidla a podľa všetkého Stewart Alsop môže do konca života na nejakú Teslu zabudnúť. V minulosti napísal negatívny blog o BMW X1, avšak CEO BMW mu auto nevzal, preto nerozumie, prečo je spoločnosťou Tesla Motors „zabanovaný“.
Zdroj: theguardian
/doplnené
Karolkm
passco
Shatterhand
Ondro1
boj
SpQx
Jaro66
passco
Ondro1
peter872625
Ondro1
Ján Kisty
passco
jaymz
Ondro1
Ján Kisty
Karolkm
Ondro1
Toman
Karolkm