4ka dosahuje úspech, po roku na trhu má 250-tisíc klientov

 
Rok od uvedenia značky 4ka hlási mobilný operátor dosiahnutie významných míľnikov. V rodine Štvorkárov je už viac ako 250-tisíc zákazníkov.

Najmladší operátor na Slovensku oslavuje prvý rok pôsobenia a zdá sa, že v nabitej konkurencii dokáže prilákať stále viac a viac nových zákazníkov. Relatívne pokojné vody telekomunikačného trhu rozvírila 4ka presne 4. októbra 2015, keď vyrukovala s jedinečnou ponukou postavenou na jednotnej cene 4 centy za minútu volania, SMS a dokonca aj za 1MB dát na Slovensku a v celej EÚ.
 
„Keď sa obzrieme za uplynulým rokom, vidíme niekoľko zásadných momentov. 4ka hneď od začiatku oslovila tých, ktorí ocenia výhodnú cenu a odmietajú platiť za hlasové služby zbytočne veľa peňazí. Potvrdzuje to pozícia, ktorú sme dosiahli po prvom roku fungovania v segmente predplatených kariet. 4ka prišla aj s revolučnou cenou za dáta. Prestali sme ich rátať na megabajty, u nás je základnou jednotkou gigabajt. Viac ako pätina našich zákazníkov dátuje a ich priemerná spotreba rastie každým mesiacom až k aktuálnym 1,1 gigabajtu.“ hovorí predseda predstavenstva SWAN Mobile, a. s., Juraj Ondriš.
 
Za posledný rok dosiahla 4ka na trhu predplatných kariet viac ako 12-percentný podiel, čo sú na začínajúcu spoločnosť veľmi priaznivé čísla. V priebehu posledných 12 mesiacov sa takisto podarilo nováčikovi na trhu zásadne zvýšiť pokrytie. Kým vlani v októbri boli jeho služby dostupné pre 40% populácie Slovenska, dnes vlastná sieť 4ky pokrýva viac ako 64% obyvateľstva SR. V posledných dňoch hlási operátor plné pokrytie viacerých nových miest a obcí, na čele s Medzilaborcami, Ľubicou, Hliníkom nad Hronom, Veľkými Levármi, Novákmi, Sadmi nad Torysou, Ladcami, Košickými Oľšanmi, Bošanmi alebo Dvormi nad Žitavou.
 
O záujme zákazníkov hovorí aj prechod vyše 50 000 ľudí od konkurencie. Najväčší počet, viac ako 23 000 zákazníkov, prešiel do 4ky z O2.
 
Zdroj: 4ka
 
Pridať nový komentár
TOPlist