Ďalšia sociálna sieť na ceste.
Popularitu a úspech Facebook-u sa po Google pokúsi napodobniť aj výrobca elektronicky Samsung. Podľa informácií serveru Koreatimes je v pláne vytvorenie ďalšej sociálnej siete, momentálne interne nazývanej Samsung Facebook. Výrobca chce pritom využiť veľké rozšírenie smartfónov, televízorov, prehrávačov či iných, na internet pripojených zariadení s jeho značkou. Samsung dúfa, že jeho služba bude úspešne konkurovať Facebooku.
Skutočným cieľom má však byť posilnenie spoločnosti na poli softvéru a digitálneho obsahu. Predaj samotného hardvéru totiž nikdy nebol výnimočne ziskový biznis, je známe, že najviac tržieb má Apple či Amazon z predaja digitálneho obsahu.
Samsung môže postaviť svoju sociálnu sieť na už existujúcich službách ChatOn (komunikačný nástroj) a Family Story (zdieľanie fotografií, chat a iné), dostupných na rôznych typoch zariadení.
Technicky má byť sieť zabezpečená cloud-computing službou od Amazon-u.
Samsung chce priniesť svoju sociálnu sieť na široké spektrum zariadení, napríklad aj televízory
bhawk
m2fizy
bliss
m2fizy
snap
passco
_Ludo_