Odsudzovaný predplatný balík s reklamou si predsa len našiel svojich používateľov.
Keď streamovacia platforma Netflix ohlásila vznik formy predplatného s reklamnou vrstvou, zdvihla sa pomerne veľká vlna kritiky. Napriek tomu si táto forma predplatného našla svojich zákazníkov. Podľa generálneho riaditeľa spoločnosti Netflix - Grega Petersa, je tento balík používaný viac ako 25- percentami používateľov všade tam, kde je dostupný. Peterson ďalej poznamenal, že interakcie sú podobné ako v prípade balíkov bez predplatného. Dokopy si tento balík predpláca až 5 miliónov používateľov. To je pre spoločnosť Netflix jednoznačne dobrá správa, nakoľko po tomto oznámení vzrástla aj hodnota akcií firmy.
Netflix nie je jediná spoločnosť, ktorá zaviedla predplatné s reklamou. K podobnému kroku sa plánuje odhodlať aj streamovacia platforma Disney+ a to isté má mať v pláne aj HBO Max (onedlho už len Max). Predplatné má byť vďaka zobrazovaniu reklamy lacnejšie, vďaka čomu by si mohol väčší počet ľudí predplatiť jednu zo streamovacích platforiem. Táto forma predplatného má pomôcť platformám vysporiadať sa s výrazným poklesom predplatiteľov v rámci jednotlivých služieb. Nakoniec až čas ukáže, či budú tieto formy predplatného s reklamou úspešné aj v prípade iných streamovacích platforiem.
Zdroj: Neowin,
Pridať nový komentár