4ka plní svoje ciele, už má 300-tisíc zákazníkov

 
Najmladšiemu mobilnému operátorovi na Slovensku sa podarilo splniť jeden zo svojich cieľov na aktuálny kalendárny rok. Prekročili hranicu 300-tisíc zákazníkov.

Štvrtý mobilný operátor si doprial predčasný darček pod vianočný stromček. Začiatkom decembra sa im podarilo prekonať hranicu 300-tisíc zákazníkov. Operátor vníma tento úspech ako pozitívnu reakciu na aktuálnu ponuku a nechce zaspať na vavrínoch, preto naďalej pracuje na skvalitnení svojich služieb a zároveň aj na rozširovaní pokrytia. Aktuálne disponuje vlastnou mobilnou sieťou, ktorá pokrýva už viac ako 66% obyvateľstva SR. Do konca roka by chceli pokryť ďalšie 4%.
 
„S hrdosťou môžeme oznámiť, že sa nám podarilo v predstihu splniť jeden z našich tohtoročných cieľov a to dosiahnuť 300-tisíc zákazníkov. Je to dôkaz, že Slováci sa zmeny neboja a oslovil ich náš originálny koncept spojený s výhodným volaním, SMS-skovaním a predovšetkým dátovaním,“ uviedol výkonný riaditeľ SWAN Mobile, a. s., Martin Mosný.
 
Rapídny nárast zákazníkov priniesli najmä koncoročné ponuky. Odštartovali „Štvorkárske Vianoce“, v rámci ktorých môžu zákazníci získať bonus 50% z ceny akéhokoľvek TO. produktu. Využiť ho môžu všetci zákazníci, ktorí si do konca apríla 2017 do 4ky prenesú číslo (prípadne si ho už preniesli predtým), a aktivujú si akýkoľvek z produktov TO.
 
„Sme veľmi spokojní s vývojom predaja produktov z radu TO., pričom ich v súčasnosti intenzívne využíva už takmer 20-tisíc zákazníkov. O úspechu našej stratégie „doby dátovej“ svedčí aj fakt, že priemerná spotreba zákazníkov s TO.10 dosahuje 4,4 GB mesačne, a pri zákazníkoch TO.nekonečno dokonca dosahuje až 35 GB mesačne. Od uvedenia produktového radu TO. sa nám zároveň zdvojnásobil priemerný denný objem dát prenesených Štvorkármi v našej sieti, a naďalej pokračuje v kontinuálnom raste,“ prezradil riaditeľ divízie obchodu a marketingu SWAN Mobile, a. s., Peter Helexa.
 
Pridať nový komentár
TOPlist