Vyskúšal som beta verziu World of Warships

Re: Vyskúšal som beta verziu World of Warships

len skoda ze vsetky torpeda mauju "barlicku" teda navod kam vystrelit torpeda na zamerany ciel, a pokial si to fakt ze nevsimne, co sa stane celkom lahko, tak je pomerne isty zasah. treba si vsimnut ten "sivy vyrez" pri miereni torpedom. takto sa stavaju torpeda velmi lahko pouzitelne a zneuzitelne, hlavne pri torpedovacich lodiach, teda tie najmensie co maju torped po... strasne vela :)

Re: Vyskúšal som beta verziu World of Warships

Samozrejme že World of Warships je menej dynamické a akčné. Od začiatku je nasmerované na strategické myslenie. Opakom je World of Warplanes, ktoré je až na arkádovej úrovni. No a niekde uprostred je World of Tanks.
Je skvelé obdivovať stroj desiatej úrovne ;-) Hrám World of Tanks už dlhšiu dobu (niečo cez 2 roky), ale stale som na max. deviatej úrovni, pretože to žerie čas a kto má aj sociálny život, isto to pochopí :-)

Re: Vyskúšal som beta verziu World of Warships

Ako hrac s pristupom do CBT by som chcel upresnit par informacii z clanku.
Otvoreny beta test isto nezacne v Maji. Momentalne nie je urceny ziadny oficialny datum zaciatku OBT, ale predpoklada sa, ze to nebude skor ako za 2 mesiace. Zaujemcovia o hru sa do CBT mozu dostat bud po ziskani kluca alebo po zakupeni niektorej z premiovych lodi v premiovom obchode. Momentalne su na vyber level 4 Japonsky kriznik, level 5 Sovietsky torpedoborec a level 7 Americky torpedoberec.
Co sa tyka samotnej hry, tak podla mojho nazoru torpedo nie su OP. Na nizkych leveloch to moze obcas tak pripadat, ale na vyssich je velmi lahke sa im vyhnut. Skutocne nebezpecne su iba torpeda odpalene z malych vzdialenosti (pod 6 km), ktore ale vystavuju utociacu lod velkemu riziku, nakolko sa stava lahkym cielom a dostava sa aj na dosah sekundarnych diel . Co sa tyka pomoci pri zameriavani torped, tak ta je potrebna – bez nej by boli niektore triedy lodi prakticky nehratelne (hlavne japonske torpedoborce). Torpeda su jedinou zbranou , ktora dava torpedoborcom sancu na poskodenie alebo znicenie vacsich lodi.
System viditelnost tu funguje o nieco inak ako vo WOT. Kazda lod ma parametre vlastnej viditelnosti ktore urcuju od akej vdialenosti ju super alebo lietadlo dokaze zbadat. Toto je fixna hodnota, na ktoru nema dohlad supera ziadny vplyv. Napriklad ak ma lod parameter viditelnosti 6km, tak pokym sa nepriblizi k superovi na menej ako 6km, ten ju nebude ju vidiet. Toto ale plati, len pokym lod nepouziva svoje dela. Kazdy vystrel viditelnost lode vyrazne zvysi. Lode su viditelne iba ak na ne existuje priama linia pohladu.
Jednotlive triedy lodi sa medzi narodmi dost lisia a moju aj mierne odlisne styli hrania. Hlavne to plati pre torpedoboce:
Japosnke torpedoborce maju silne torpeda s dlhym dosahom, ale velmy zle dela . Specializuju na utoky torpedami na vacsie lode zo vzdialenosti, z akej ich super este nemoze vidiet.
Americke torpedoborce maju velmy dobre dela, ale ich torpeda maju iba kratky dosah. Jedna sa skor o delove clny, ktore sa specializuju na boj proti inym torpedoborcom a prepadom zo zalohy.

Poslať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
TOPlist